Kızlar dün gece biraz fazla ıkındim ve zorlayarak yaptim 18 haftalık hamileyim ama geceden beri içim içimi yiyor daha 3 hafta var randevuma ya bebegin kalp atisi durdu ise ya doğum kanalına girdi ise diye sanki kasıklarim da ağrı var yada bana mı öyle geliyor bilmiyorum sağ tarafta var gibi ne olur bilenler bisey diyebilir mi