Gllsmm Merhaba arkadaşlar , detaylı ultrasona girdim doktor rahim içi gelişim azlığı için aspirin verdi ayrıca öğünlerimi arttırmamı söyledi böyle bi durumla karşılaşan var mı ? Herhangi bi risk yok sadece çocuk küçük doğmaması için dedi
Buketiniz29 Gllsmm Gllsmm Allah allah rahimle ne alakası var aspirinin? Küçük dogmamasiylada alakası yok anlamadim
Ozgeesennn Gllsmm bana da detaylıdan şonra verildi ama bana bebekte mi ne tansiyon olduğunu söylediler yani bi damarla alakalı pek anlamadım 34 de bıraktırdılar günde 1 defa kullanıyordum.
Denizyildizii Gllsmm asprin bebeğe daha fazla kan gitmesine yardımcı olduğu için gelisime destek oluyor
Sevilss Gllsmm Kan akışı daha iyi olduğu için bende kullanıyorum gebeliğin başından beri 35 hafta gibi bırakıyorsun sonra
Sebnem9 Gllsmm merhaba bebeğinizin tüm ölçüleri mi geride çıktı acaba? Rahim damarında bir sıkıntı görüldüğü içim mi aspirin başlandı?