Mlkbrn öncelikle başınız sağolsun 🙏🏻 Allah korusunda bebeğe bişey olsa karnınız nasıl incek çok mantık dışı geldi bu bana , ya o bebeğin alınması lazım ki karın insin yada düşmesi lazım ki karın insin değil mi ? o haftalarda gaz şişkinliği ile karın büyüyor