annesinin_beybisi kızlar bu tarifi yapicam ama biber salcam ve susamim yok domates dalgası olsa çörek otu koysam ya da susamsiz yapmaz tadı kötü mü olur lütfen yorumm
minikkoalaa annesinin_beybisi olur kız neden olmasın, mutfak cesareti sever ben yapıyorum öyle de olur. Soğan katmiyor musun biz katarz minik doğrayıp. Lezzet on numara. Cnm çekti kalkıp yapıcam 😂
Yamacin-Annesi annesinin_beybisi ben normaldede susam koymuyorum salcada evde hangisi varsa onu koyuyorum tadi gayet güzel oluyor
annesinin_beybisi Nymphadoraa peki susam kavrulmus olmak zorunda mı biber salçasını şuan bulma imkanım yok 🙁
Nymphadoraa annesinin_beybisi ben genelde kavrulmuş koyuyorum ama birkaç kere normal susam da koydum. Fark etmedi ☺️
annesinin_beybisi Nymphadoraa kendime yapsam sorun değil de misafire yapicam son anda tarif degistirdim 😁
annesinin_beybisi minikkoalaa soğan katıcam o ana malzeme zaten ama bunlar evde yok ondan bunları yazdım kendime olsa tamam da misafire yapacağım için cesaretin sonu rezillik olmasın da😃
Selisce annesinin_beybisi kapya biberin varsa robottan incecik çekip kullanabilirsin domates salçasıyla pek güzel olmuyor
annesinin_beybisi Yamacin-Annesi ay inşallah güzel olur ya doğru yapmış mıyım 2 soğanı robottan gecirdim salçayla yağla kavurdum üstüne biraz da pul biber koydum sonra da hamurların üstüne bolca sürdüm
Yamacin-Annesi annesinin_beybisi evet böylede yapılıyor ama ben daha değişik yapıyorum yani bizim yörede öyle bi sogan bi biber bi domates dogruyorum salça baharat tuz az birşey yag ama hepsi çiğden olucak sonra mayali hamurun üstüne seriyorum sonrada fırına atiyorum böylede dene harika oluyor