Muhderrr5961 maalesef 14+5 ve hala geçmedi. Ne yersem yiyim yuttuktan sonra ağzımda kalan tat aynı. O tadı geçirmek için olips yemekten midem delincek 🤣 içimde mentol ağacı çıktı ama yok bana mısın demiyor beş dakika ferahlıktan sonra yine aynı berbat tat. Bulantılarım da geçmedi zaten, umarım hepsi birden en kısa sürede geçer