Zeyyyn Mayraaa 37 +2 deyim bir ara azalır gibi oldu 34 te sonra hareketler arttı güçleniyorlar ve. Daha sert hareketleri oluyor ama hareketli bebek iyidir yeterki hareket etsin canım etmeyince korkuyor insan
Aysobaciniz Mayraaa gayet normal 38-39 da artık hareket etmiyor diye endişe etmeye başlıyosn yeri daralınca sakinliyorlar, yeri genişken tepincin yavrucak bişi olmaaaz 🤭🥰😂
Fatma_3858 Mayraaa ben 37+6 yım acayip hareketli bir bebeğim var sanki içeride futbol oynuyor doktorum bile şaşırdı ama sıkıntı etme dedi bişey olmaz korkma
Asellinaanesi Normal canım yerin daralmaya başlayacak zaten 34.35 haftada filan azalacaktır hareketleri
Mayraaa Zeyyyn 30 dayken bu kadar hereket felan cok yoktu bu seferde korktum simdide boyle teşekkür ederim aşı olmustum acaba birseymi oldu felan diye dusunceye girmeye baslamistim artik
Mayraaa Aysobaciniz Aysobaciniz Hersekilde insan kuskulaniyor hareket olmayinca korkuyor cok asirisi olunca korkuyo :D
Mayraaa Halime04 saglik ocagindaki doktorumuzun bir sure hareket hissetmezsen cikolata ye demişti. Deneyebilirsiniz
Zeyyyn Mayraaa dıyolardı ki çok hareket etmez hamilleğin sonunda yer kalmıyor hareket daha çok arttı 30da belirli vakitlerde hareket ederdi çok etmezdi dürterdim yani
Halime04 Mayraaa wala benim yediğim çikolata ve tatlı türü şeyleri heralde bu zamana kadar hiçbi hamile yememiştir sırf bebek hareket etsin diye az önce bile yedim yani😊
Mayraaa Halime04 Bi sorun olmadan atlatirsiniz insallah bendede ne yersem yiyim sanki benim mideme hic yedigim ulasmiyor gibi direk harekete geciyor. Anne olmak hem cok zormus hemde cok guzel bi duygu dedikleri gibi anlatılmaz birsey
Ozge2805 Mayraaa benimkide hiç durmuyor Ya 😍 hele geceleri aman etsinlerde ben razıyım 35+6 daha çok sert vuruyorlar 🙈
Patisever Mayraaa bende 33. Haftadayım hareketlerini hissettiğim andan itibaren hep çok hareketli. Nst ye girdim kadın bile Allah yardımcın olsun dedi 😅