Mrcan Merhaba hanımlar uyku pozisyonunda yuz ustu yatmak bebege zarar verırım başka sekil uyku tutmuyor agız ustu yatıyorum gebelik 6 haftalık😊
Guneyinannesi1 Mrcan valla keyfini cikar o haftaların 😀 henuz uyuyamadim ben 1 saatlik uykuyla duruyorum
Zeyyyn Mrcan 4 aya kadar yüz üstü yatılablr bir sıkıntı olmaz canım daha sonra göbek vs ve sen kendini rahatsız hissettin için yatamysn 5 aydır yüz üstü yatmayı unuttum uykular haram tadını çıkar doğurasam uyucam ama nerde uyucan çoçuk uyutmaz 🤣
Sibel87 Zeyyyn ben de öyle uykulalarım çok önceden gitti 37.haftadayım bel ağrım bugün çok fazla yarın kontrolüm var 38 de herşey yolundaysa doğum yapmak istiyorum artık inşallah 🙏 Allah yardımcınız olsun
Melos1 Mrcan 20. Haftaya kadar yüz üstü yattım sorun olmadı, dilediğin gibi yat cünkü yatamıyosun sonra. 27+2 gece derin bi uykuya dalamıyorum aynı yöne yatmaktan sıkıldım😞
Zeyyyn Sibel87 aynı bende 37deyim bakalım yatabilsem uyucam uykular haram oldu beklemedeyiz nolcak ne zaman doğurcam hepimizn yardımcısı olsun 🤣
Sibel87 Mrcan tadını çıkartın bence de bu günlerin ben en çok yüz üstü yatmayı severdim yoksa uykuya dalamazdım hala aynıyım ,37 haftalık oldum istediğim şekilde yatmayı çok özledim 😌