DerinMavii 2.doz ciğer gelistiriciyi de olduuk bakalim inşallah çıkarım bugün ya ev gibisi yokk inşallah dayanır bir kac hafta sonrasında burası böyle tatlış bir anı olarak kalır dua edin annislerr💙
Nilsubatu DerinMavii kaç haftalıksınız. Bende gece 11 de oldum birinci ciğer geliştirici iğneyi bugün 11 de 2.si var. Çok moralim bozuk annem cumartesi gelecekti henüz hastane çantam şükür hazır ama evimi tam hazırlamamıştım gece sancım olunca neye uğradığımı şaşırdım sağlıkla gelsinler inşallah
Pelin-1 DerinMavii bende carsamba taburcu oldum sancilarim vardi ciger hgelistirici yapildi sancilarim durduruldu suan evdeyim 30+5iz inşallah dayaniriz 🤲🥰
Serpiltsn Nilsubatu kaç haftalıksın canım bende 32. Haftada yattım bi gece hastanede iki doz ciğer geliştirici yapıldı suan 34+5 olduk ins biraz daha geçer 🤲🏻
DerinMavii Nilsubatu benim çantam hazır bile değildi hshdhd umarım biseycik olmaz eve gitmek istiyorum resmen hep yatıp dinlenicem 33 olduk bugunn
Nilsubatu Serpiltsn benim de 35+5 36 sayılır yani. Çok korkuyorum inşallah sabreder 😞 aslında kızımda da 32 haftalık yaptılar 37 de doğdum
DerinMavii Nilsubatu oh maşallah korkma canim bu saatten sonra ne kadar dursa daha iyi tabi ama yaşam sınırını gecmis
Serpiltsn Nilsubatu canım benim yeğenim de 35+5 doğdu 36 yı görmek yeterli 9. Aya girmesi yani korkma bisi olmaz daha
Pelin-1 Nilsubatu benim dkktorum 34bitsin gelebilirler dedi 34den sonrasj tehlikeli degil dedi benimki ikiz 37ye kadar dayanmazlar gibi geliyor