Gulten_1907 ben 2 cm açılmayla ve 5 dk bir gelen sancılarla hastaneye gitmiştim birkaç saatte doğurmuştum. Yeterli ve düzenli sancı yoksa sizin süreniz uzayabilir. Sancı aralıklarını kontrol edin. Eğer arası kısaysa yatış isteyin. Doktor bana eve de gidebilirsin demişti ama ben yatmak istedim evde nasıl yaparım bilemedim. İyi ki de yatmışım. Evde doğuracaktım yoksa 😄