Canss35 o oluyor ya sen kendini yormadan yürüyüş yap sürekli. Birde kendini yorma iki üç ay ağır şeyler kaldırma bir yere uzanmaya çalışma iç dikişlerin sıkıntı olabilir. Bel ağrısı için ben bişi bulamadım sırtıma yastık koyuyordum hep. Özellikle yatınca geri kalkamıyodum yani çok zor kalkıyordum ama bir haftaya geçiyor canım. Rabbim acil şifalar versin sanaa ailenle mutlu huzurlu sağlıklı ömür diliyorum Allah a emanetsiniz 🤗