Ayyy o kadar post açtım ki biliyorum bıktırdım siZi ama çok merak ettiğim bişey var , ben önceki postlardan belki hatırlarsınız oğlumu kaybetmiştim, kalbi durmuştu çok zor atlattım , kabullenemedim başta çok ağladım her neyse ilk zamandan beri hiç korunmadım, 7 ay geçti çok çok üzülüyorum yeri dolsun istiyorum, daha regl günüm gelmeden kan testi veriyorum idrar testi yapıyorum hep yıkılıyorum negatif çıkınca, bugün de erken gebelik testi yaptım net bi şekilde negatif 😞 çıktı , ben aşılama istiyorum ama doktorum kabul etmiyor , öZel hastaneye gidiyorum, bu şehirin en iyi en pahalı hastanesi ama neden istiyorum diye kabul etmiyorlar biliyorum, bana aşılama hakkında bilgi verseniz lütfen ,
birde adet günümün 3. Günü randevu aldım hastaneye gidecem , adetliyken bakılıyor mu hani niye çoçuk olmuyor diye ,
aşılama hakkında lütfen lütfen lütfen bilgi verin
bebeğimi kaybettim çok istiyorum yeri dolsun, bnmle birlikte hamile olanlar vardı şimdi bebeklerini görünce o kadar derinden üzülüyorum ki , kötü insanları bile görünce Allahım keşke bnm bebeğim yaşasaydı falan diyorum yerini doldurmak istiyorum, asla oğlumu unutmam zaten ama çok istiyorum olsun , 😞😞