Dilekcnkn Buyuyoruzannecim1 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bir avazda kurtarsın inşallah
bebeliannegeldi Buyuyoruzannecim1 benim ilk gebeliğimde 5 dk bir olduktan birkaç saat sonra doğmuştu bebeğim. Sizin de yakın inşallah. Sağlıkla gelsin ❤️
Asellinaanesi Buyuyoruzannecim1 Ayy benimde öyle oldu ya bebegin başı yukarıda olduğu için 2 saat sonra sezeryana gireceğim
Asellinaanesi Buyuyoruzannecim1 Rabbim hayırla kurtarsın canım bebek ve sen sağlıklı ol da ilk günkü acı inan onunla uğraştıkça kalmıyor bile