a_burcu_bur tam 38 olmuştum o gün belimde bi kaç kez bişey girdi çıktı gibi oldu doktora gittim nst de de çıktı ağrım doktorun kapısının önünde beklerken tekrar belime girmeye başladı doktorda ağrın çıkmış hissettin mi dedi evet ara ara giriyor diyince bir saat içinde sezaryene aldi