Sngl_123 Arkadaşlar bişey duydum ne kadar doğru bilmiyorum burda sormak istiyorum yani doğan bebeklerin bazılarına deney amaçlı covid aşı yapıyorlarmış doğru mu acaba ben ilk defa duydum çok şaşırdım bilgisi olan varsa yazarmı daha dikkatli oluruz
ozlemak42 Sngl_123 bende geçen gün haberlerde gördüm sağlık ocaklarında aşılar karıştırılıyormus covid aşısı yapılmış bebeklere 🤷🏻♀️
Buseylul Sngl_123 evet canim malesef dogru haber o . Aileler dava actilar. Bebek dogduktan sonra saglik ocaginin tekinde o gunku butun hepatit olacak bebeklere yanlislikla covid asisi yapmislar. Daha 30 gunluus bebekler
Sngl_123 ozlemak42 öylemi sağlık ocağı mı yoksa yeni doğarken hastanede mi yapıyorlar mış Ay Allahımm korusun
ozlemak42 Sngl_123 sağlık ocaklarında dedi adam ama ne kadar doğru bilemiyorum soruşturma başlatılmış atv haberde çıktı netten bı bak istersen şok oldum bende görünce haberi çok dikkat etmeliyiz ya korktum 2 yaşındaki kızımın da Ekim’de aşısı var tedirginim
Dilekcnkn Buseylul Söylemesi ne kadar kolay değil mi onlar için yanlışlıkla yani bu sorumsuzluktan da öte birşey yani minnacık bebeğe yapılan bir aşı ve öyle bir aşı ki ne olduğu bile belli değil zaten bebek doğduğunda bin tane aşı oluyor her biri nedir ne değildir diye gidip vurduyoruz birde üstüne yanlışlıkla bilmem ne aşısı vuruyorlar denek gibi kullanılıyor
Hayalllllll Dilekcnkn yanlslkla olayını geç sen bacım kurtulmak için onlar ben inanmıyorum bugüne kdr yanlslkla biisi yapılmadı
Sngl_123 Dilekcnkn Ay evet malesef biz nasıl koruyacaz çocuklarımızı küçücük bebek insanin içi örperiyor
22anne33 Bunu bilmek iyi oldu ya aşı yapılırken özellikle aşı kutularına bakmak isteyeceğim korktum şu an da
Dilekcnkn Hayalllllll Aynen öyle valla hepimizi denek olarak kullanıyorlar yoğun bakımdaki kaç tane insana fazla fazla ilaç kullanıp denediler allah yardımcımız olsun allah kimsenin başına vermesin yemin ederim ben öyle birşeyle karşılaşsam o hastahaneyide o hemşireyide bilmiyorum ne yapardım
Hayalllllll Dilekcnkn hayır kim yetki veriyo bunlara ne cesaret ya bize sormadan kimseye bişi yapamazlar neden kimse şikayetçi değil bu hastalık işi çok uzadı ya
Sngl_123 Dilekcnkn bende valla biz anne olarak çok dikkat etmemiz gerek ama nasıl koruyacak bilmiyorum