22anne33 doğuma kaldı 3 5 gün ben çorap, uzun kollu kalın pijama pike camlar kapalı yatıyorum 😢😂
bi kere o hatayı yaptım salı günü güya sıcak diye incecik penye ile yattım camlarda açıktı bi iki saat sonra öksürürken bel kasım tutuldu kaldım öyle acillik oldum daha halen oturup kalkarken ağrısını hissediyorum.
Dikkat edin gerçekten sıcak diye diye kısmi çıplak geziyoruz sonra olan bize oluyor