Merhaba kızlar 12 haftalık hamileyim,3 aydır günde 3 kez progestan fitil kullanıyorum onun etkisi mi bilmiyorum sürekli çok halsizim,kalbimde ritim bozukluğu da var bi tuvalete gidiyorum bembeyaz oluyorum bayılcak gibi nefes nefese yatağa dönüyorum kalp çarpıntım ağzımda sanki hızlı..Korkuyorum ilerleyen haftalarda daha zor oluyormuş nefes almak.Benim gibi olan var mı neler yapıyorsunuz