Mercimegim4 Kızlar 26. Haftadayım kalp atışı gibi yaklaşık 4 dakikadır pııt pıt aynı nokta atıyor. Uzun değil mi sizce? Hemde hıçkırık mı acaba cidden bi an korktum da nedense bişi oluyor sandım 🙄
kadifemsii Mercimegim4 ilk dönemler hareketler bu şekilde hissediliyor hıçkırık değildir bunu hissetmeniz için çok erken diye biliyorum
Kafam Mercimegim4 4 dakika sürmüyor 30.haftamdayım bende hıçkırıyor ama en fazla 45 60 sn falan sürüyor
Mercimegim4 kadifemsii hareketlerini çok net hissediyorum zaten dışardan bile belli oluyor da. Ritmik bi şekilde 2 3 sn arayla vuruyor durmadan kalp atışı gibi. Netten baktım hıçkırık diyor ama çok uzun sürdü o tedirgin etti beni
kadifemsii Mercimegim4 tedirgin olmayın hissettiğiniz hareketler sizi korkutmasın göbek atıyordur içerde 😀 🌸
Mercimegim4 kadifemsii onun göbeeeeğini yirim Ben inşallah öyledir alttan bi oyun havası açayımda iyice keyfi yerine gelsin😂
kadifemsii Mercimegim4 2. Gebeliğim 13 haftalık. İkinci gebeliklerde erken hissediliyor diyorlar bakalım
Mercimegim4 kadifemsii 15 hafta da mı hissediyorlarmış 2. Gebeliği olanlar. Az kalmış her an gücünü gösterebilir😂😂😂
kadifemsii Mercimegim4 hiç bilmiyorum bekliyorum sabırsızlıkla ilkini 20. Haftada duydum 15. Haftada hissedilebileceğini sanmıyorum 🌸
Mercimegim4 Ben mesela 17 de kıpırtı olarak hissettim damar dediler ama 19 da falan netleşti. Her gebelik farklı annesi belki bu aceleci olur🙏💕 Sağlıklı olsunlar da
Mercimegim4 Kafam Aacaba ne ola ki. Endişelendim. Soluma yattım başladı sol kasığa doğru sonra sağa döndüm devam etti. Kalktım yürüdüm az önce durdu
Kafam Mercimegim4 sana tamamen yettiremeyi minik oynamalar vurmalar olabilir 🤭 sen hafif hissediyor olabilirsin
canoldunbebegim 20 haftalığım çok sık bendede oluyor doktoruma sorduğumda damar o hissettiğin dedi normal bi durummuş zaman zaman hissetmemiz
Mercimegim4 canoldunbebegim teşekkür ederim ya içim rahatladı. 🙏 Pazartesi kontrol var gidince ayrıca soram doktoruma🙏