Avukat_Anne Bana 13+6 da previa olduğumu soyledi düşük tehliken var, çok kanaman olabilir plesanta rahim ağzına yapışık dedi , ben cinsiyeti eşimden ayrı öğrenmek için özel de başka bir doktora gitmiştim. Diğer doktorum başka bir hastanenin özel Hastanesi’nde görevliydi ilk doktor bana hemen düşük hapını dayadı ama ben almadım. 16. Haftada doktoruma gittim ama çok dua etmiştim gittiğimde hiç böyle birşeyden bahsetmedi gayet bebek sağlıklı plesantada rahim ağzından 3 seviye uzaklıkta şuan bir sorun yok demişti :)