tuba-ugurlu3 merhaba güzel anneler doğuma kadar cinsiyeti söyleyıp cınsıyet yanılması yaşayan oldumu ben annemın karnında dogucam güne kadar erkek demısler bı süpriz kız olmusum benımde 3. gebelıgım kızım olacak Allah’ın izniyle ❤️
kadifemsii tuba-ugurlu3 ben buna bir türlü anlam veremiyorum yani bir doktor nasıl olur da pipi ve kordonu karıştırabilir ilk zamanlar anlarım da doğuma kadar bi acayip umarım sizin doktor yanılmamıştır 😀😀
Canselyaren tuba-ugurlu3 İsin ehli doktor yanılmaz aslında kızımı 12 haftada bildi yanilmadi şimdi 13 TE oğlum olacağını öğrendim ztn emin olmadan söylemeyen bir doktorlauayneye dewam ediyorum yanlılacagini da sanmıyorum
Derya2867 tuba-ugurlu3 detaylıdan sonra kesinlikle değişeceğini sanmıyorum o dediğiniz eskisindi eskiden bu kadar gelişmemişti herşey o yüzden
gamzegurr Benim 19. Haftama kadar kız demişti 19. Hafta erkek dedi inanasım gelmiyo hala detaylı ultrasonu bekliyorum net olsun diye
tuba-ugurlu3 gamzegurr detaylıda net bellı olur büyük ıhtımal rabbım gönlüne göresını nasıp etsın inşallah 🥰
tuba-ugurlu3 Canselyaren benım dokdoruma çok ıyı ıkı hamıleleımdede ona gıttım ne dedıyse hep dogru cıkdı
tuba-ugurlu3 Derya2867 ewt eskısı gbı deqıl hersey gelişti ama genede cevremde istısnada olsa görüyorum oyzden
Lulikli tuba-ugurlu3 canım benim 11+3 de kıza benziyor dedi dün 15+3 de kesin erkek dedi ama ben pipişi göremedim 😅 ama yanılcağını da sanmıyorum ¾ kere eminim kesin gördüm dedi. 18+3deki randevuda inşallah görmeyi umuyorum bebiş bize süpriz yapıp gene değişmez çünkü cinsiyet partimi yaptım 😅