Fadikb yazdıklarınızda çok haklısınız ama şuna ben de biraz kızıyorum içten içe, o kelimelerin hepsi hamile kadınların günlük hayatta binlerce kez gördüğü şeyler. Sezaryen kelimesinin doğrusunu gördüğü halde anlamayacak kapasitede mi bu insanlar? Hastanede kaç kez ultrason kelimesi görülüyor,hamile olmaya da gerek yok. Israrla ultrasyon yazmak mantıklı mı? Evet hiç görmediği ama duyduğu bir kelimeyi bilmek zorunda değil, yanlış yazabilirler. Fakat görüp de yanlış yazmak, ne bileyim 🤷
calikusu_03