Anneler nasılsınız? Biz bebeğimle tam bugün 18 haftalık olduk doktorumuz 14. Haftada kız demişti pazartesi tekrar gideceğim bakalım değişiklik var mı yoksa hala kız mı 😍sizler cinsiyeti öğrendiniz mi, kaçıncı haftanızda, ve aranızda cinsiyeti sonradan değişenler var mı ? 🌸