Mommy16 ilk katıldığım sağlıklı hayat merkezi var bizim burada oradaydı. Devletin sağladığı bir destekti. İçerisinde fizyoterapist, gebe psikoloğu ve bir eve bulunuyordu. İkinci katıldığımda doğum yaptığım hastanenindi. Açıkçası benim pek haberim yoktu eğitim vs olduğundan hamilelere. Özel yada hastanenin. Sağlık ocağındaki ebem yönlendirdi beni. Onun sayesinde öğrendim. 🤗🥰