Eagil Merhaba kızlar bende herkes gibi bu yaziyi yazacagim gunu iple çekiyordum ve Allahim nasip etti. Öncelikle bir parantez acmak istiyorum yazimin sonunda nerden nereye geldigimi anlatabilmek icin size ilham olsun. Panik atak hastasiyim ama oyle lafta degil hastahaneye bile giremem cocuk karari almaya basladigimizda o sureci kaldiramayacagimi düşünüp yoğun depresyon gecirdim 1 sene sürdü korunmayi birakamadim intihari dusundum ve esime isterse benden ayrilabilecegini soyledim.Psikolojik tedavim basladi ve dr biran once bu korkumla yuzlesmem gerektiğini belirtti ilk basarim korunmayi birakmak oldu sonra her ay hamile oldugumu zannedip yalanci semptomlarla bas ettim ve sonra hamile kaldim.hamileligim boyunca mucizevi sekilde depresyona girmedm cunku depresyona girmekten korkmadim.hep derdimki doguma 1 gun kala ben ölürüm heralde diye neyse oyle boyle 40+3 olduk bebek gelmedi iyiden iyiye stres oldum ne yasayacaksam bian once yasamak icin sancıyı hep gece bekliyodum cts sabahi bugunde olmadi diye umudumu kesmisken belime agri saplandi ve periodlarla devam etti cts oldugundan dr öğlen cikacakti bende dr a gidip goruneyim olmadi sancimi evde cekerim diye bakkala gider gibi ciktik.dr bir bakti 5 cm acikligin var ama cocuk kanala girmemis dogumu deneyecegiz ama sanci sonrasi cocuk inmezse sezeryan ihtimali var dedi.10:30 da suni sanci verdiler sanci odasinda annem yanimda secde pozisyonu aldirip nst bagladilar agridan duramaz hale geldim birde suyumu patlattiklarinda epidural vurun diye inledim ama epidural olursan hareket edemezsin cocuk inmez diye vurmadilar yatakta bagira bagira sanci cektim 1 saat sonra acikligim 9 cm oldu baktilar sukurler olsun cocuk kanala inmisti suni sanci hat safhadaydı beni dogumhaneye aldilar ikin ikin yok tam 1.5 saat dogumhanede kaldim cataldan indirdiler oturuyorum yeter artik yoruldum takatim kalmadi karnima tum güçleriyle bastirdilar ama yok bagirmalar cildirmalar hat safhada sonra 11:50 de bebegim dunyaya geldi ben o an hicbiseyi unutmadim cunku oluden farkım yoktu 45 dk dikisim sürdü 1 gece kalip eve döndük sukurler olsun bebegim iyi ama ben sezeryan gibi iki buklum yuruyorun kalkamiyorum oturamiyorum 4 ic dis dikisim var belki sure kisaydi ama milletin uzun surede cektigini bana resmen hizlandirilmis program uygulandi.herkese hayirli doğumlar diliyorum ve sunu bilinki asla hicbirsey planlanan gibi olmuyor akışa birakin ve asla bi adim sonranizi dusunup telasa kapilmayin ani yasayin sevgiler
berna0818 Eagil allah bir ömür sağlıkla bebeğinizle olmayı nasip etsin gelmiş geçmiş olsun hayırlı evlat olsun inşallah 😘
Dyg Eagil allah analı babalı büyütsün inşallah ya alakasız olcak belki ama bir yıl nasıl korundunuz acaba