Mrvygit 38+6 da oldum doğum sonrası çok güzel ilgilendiler bir refakatçi alıyorlar o da doğumdan sonra alınıyor kadın olmak şartıyla doğum öncesi benım biraz sıkıntılıydı beklemek zorunda kaldım acil hastalar vardı ameliyatı spinal oldum çekiştirmeleri çok hissettim biraz zor oldu benım açımdan