Minikbebelak ktnzehra49 ya bizim binanın hemen yanında ki binada bebek arabasının üstüne düştü çocuk nefessiz kaldı felan çok etkilendim o gündür bu gündür korkarım😂
Minikbebelak ktnzehra49 vallahi öyle ya bazen bizede yol vermiyolar eşimde inadına üstlerine gidiyor felan baya berbat Muş’ta ya 🤦🏻♀️ Geçen birisiyle dip dibe kaldık yani adam özür dahi dilemeden gitti ben ama ellerim kollarım uğuştu korkudan😂 zaten benim araba fobim var 🥲
ktnzehra49 EniseeM kış beneişleriyle evde takılmaya devam etcez benim kızı ne kadar içerde tutarım bilmiyorum ama kapı çalsa ağlar dışarı çıkmak için o uyanıkken çöp atmam bile imkansıx dışarıyı istiyo 😅😅😅Minikbebelak
EniseeM ktnzehra49 aynen benim tam kışa denk geliyor, zaten hayatında kar görmemiş biri olarak ben de geçen sene çok korkuyordum, kayınvalidem eşim benim için benden çok korkuyordu, tek çıktığım nadir olurdu o yüzden 😃
EniseeM ktnzehra49 benim Allah izin verirse kışı kızımla birbirimize alışma süreci olarak geçirsek baharda gezmeye başlarız 😃Senin kız da haklı insan evde sıkılıyor valla 🙄Geçen kış ne kadar soğuk olsa da yürüyüşe çıkardık, biz sıkılıyoruz çocuklar daha çok sıkılır gezmek ister
ktnzehra49 EniseeM ben 40 çıkana kadar hep evdeydim 40 çıktı beni tutabilene aşk olsun sürekli gezdim aileler sürekli çağırdı e bebişte alıştı napsın sıkılıyo evde tek başına oyuncaklar bi yere kadar sonra bana sarıyo 😅😅
EniseeM Minikbebelak iyi günler canım napalım evde takılıyorum ben, dışarıda bi ton işim var çıkasım yok 🙄Kitap, TV, örgü vs ile geçiyor.
ktnzehra49 Minikbebelak geç döndüm ama dün kına bu gün düğün ayaklarım balon gibi oldu şiştim resmen 😕😕
Minikbebelak EniseeM ayy aynen dışarı çıkasım hiç yok bakalım ne olacaksa kış geldi artık ya çıkılmıyor evde bile üşüyoruz😄 hangi kitabı okuyosun çok severim kitap okumayı😄
EniseeM Minikbebelak valla ben üşüdüğümden değil üşendiğimden çıkamıyorum 😃Kitap da Nuriye Çeleğen ’in İffet-i Kalp kitabı.Tavsiye ederim 👍🏻
Minikbebelak EniseeM burdanmı aldınız netten mi sipariş verdiniz ben burda henüz kitapçı bulamadım🤦🏻♀️🤦🏻♀️
EniseeM Minikbebelak Memleketimde almıştım, burda almadım hiç daha. Genelde İnternetten Bkm kitap veya kitap yurdun dan sipariş veriyoruz biz.
EniseeM ktnzehra49 muşta düğünlerin sonu gelmiyor maşallah her gün evin çevresinde illa bi düğün var😃Aman dikkat etseydin vaka sayıları durumu malum 😑
ktnzehra49 EniseeM kovidi yeni atlattım 😊 bu günler gidip aşımıda yapıcam 🥰 kapı süsü vs olarak bildiğim tek yer şu hobicim var orayı tek biliyorum bide benim bi arkadaş var kapı süsü isim falan yapıyo güzel şeyler yapıyo oda resim atarım şimdi 😅
EniseeM @ktnzehra49 @Minikbebelak @parasetamoll kızlar muşta kapı süsü ve çocuk odası tasarımı için malzeme satan bildiğiniz yer var mı?
ktnzehra49 https://imgyukle.com/i/wK6O6 https://imgyukle.com/i/wKfdy https://imgyukle.com/i/wK4Vx https://imgyukle.com/i/wK9Up https://imgyukle.com/i/wK0TM Minikbebelak EniseeM
parasetamoll EniseeM ben Muş’tan meyve sebze hariç bişi almıyorum bilmiyorum Diyarbakır desen tamam ama 😅 oğluma baykuşcraft diye bi sayfadan yaptırmıştım instagramda
EniseeM ktnzehra49 bu arada araya kaynadı sen aşı daha önce olmuş muydun ilk dozu mu yapacaksın canım?