EniseeM Minikbebelak şimdiden doğumu düşünüyorum ben 😐Devlette olsa hangi doktora denk gelirim acaba, özelde de çok yüksek fiyatlardan bahsediyorlar. İki arada bi derede kaldım zamanla netleşir artık herhalde.
parasetamoll EniseeM ahhahaha benim hiç midem yanmadı yani çok az ama oğlum öyle bi saçla tüyle doğdu ki 😩
parasetamoll Minikbebelak evet istifa ediliyor mecburi bitince özele veya başka yere geçiyor yeniden atama içinde istifa ediliyor 😀
ktnzehra49 EniseeM 😅😅 iyi olmuş bu ya diğer postları işgal ediyoduk sürekli 😅😅 ben kızımı uyutunca birazcık uyuya kalmış olabilirim ama gün boyu buralardayım 😅😅😅😅
EniseeM Minikbebelak Sabah bulantı fln uğraştım yeni yeni kendime geldim dışarı çıkmayı düşünüyorum, kızlar lcw dışında pantolon alabileceğimiz hamile kıyafeti satan bi yer var mı? Hiç bi pantolonum olmuyor artık 🙃😌
Minikbebelak EniseeM valla ben bilmiyorum ben hep memleketten alıyorum bura çok pahalı geliyor bana 😄😄
ktnzehra49 EniseeM muşta hamile pantolonu satan yer marka da vardır bence bitek geri kalan yerleri pek sanmıyorum 😕