Ece003 biroglanannesii ben aslen Bitlis tatvanlıyım ama trakyada doğup büyüdüm babam ve desenlerde burda doğmuş büyük büyük dedem oranın yerlisiymiş hep çok merak etmişimdir Bitlis’i
Balbeby biroglanannesii bitlisli değilim ama üç yıl yaşadım gebelikden dolayı ailemin yanındayım 3 4 ay sonra Allah nasip ederse gelicem geri
BirMuallime Baharozdemir evet eşimin 6. Senesi benim yüzümden bekliyor o da ben de 4 e başladım nasipse bu yaz gdeceğiz inşallah 🤲🤲🤲🤲
biroglanannesii BirMuallime Az kalmış sabret 🙏 Valla tatvanda sıkmaya başladı beni . Gün sayıyorum artık gitmek için
biroglanannesii Ece003 Valla bizim 1 seneden az kaldı tayinciyiz . Bitlis merkez kötü ancak tatvanın biraz gideri var
minnakannesi1 Ece003 bende doğma büyüme İstanbulluyum ama aslen bitlis tatvanliyim baba tarafim orada yaşıyorlar ama gitmek hiç nasip olmadı