Nurklc38 normaldede hep.degistirirdim evde ama.hamilelikte abartmıyorum.gunde geceye kadar 4 5 camasir değişiyorum.ped ve peçete sağlıklı değil eğer dışarı çıkacaksam günlük ped takiyorum onuda musait bi yer bulunca çıkartıyorum ve tekrar çamasir değişiyorum çünkü enfeksiyon oluyor ne yapsakta böyle yapa yapa düşürdüm.sanirim 3n sanki tahlilim temiz çıktı, akıntı normal deselerde ben 2 3 haftada bir sağlık.ocaginda yaptırıyorum bence sende yaptır canım snra doktoruna iletişime geç zaten ya fitil ya antibiyotik başlıyor mutlaka kullan azalıyor akıntın, ayrıca enfeksiyon antibiyotikten daha zararlı inan, enfeksiyon olduğunda yan tarafin ağrır vajinana vuruyor bacaklarımı zor açiyordum, üstüne halsiz ve yorgunluk aklıma gelenler bunlar ☺🌸