Arkadaşlar Merhaba,
5 haftalık gebeyim❤️ Daha önce bir kimyasal gebelik geçirdim o nedenle çok tedirginim. Sol kasığımda hafif bir ağrı var bir de karın kısmım sertleşti. Biraz tedirgin oldum😔 Kanama vs. Yok ama bilemedim. Bu tarz yaşayan oldu mı aranızda? Normal midir, kasıktaki bu ağrı?