Pulluceket Merhaba. Son adet tarihim 20 şubat. Ama hamile kalma tarihim 10 mart. Neden adet tarihin ilk gününden hesaplanıyor biliyormusunuz? Ben 20 şubata göre mi 10 marta göre mi doğum yapacağım?
DefneRana Pulluceket benimkide 20 şubat 31 haftalık hamileyim döllenme günü önemli değil doktorlara göre herkes döllenme gününü bilmiyor diye direk adet gününden hesaplanıyor. Adeet gününden olursa 40 hafta döllenme gününden olursa 38 hafta sürüyor hamilelik
Cnss Pulluceket son reglinize göre yumurtlama günü çıkıyor ve o günde hamile kalmışsınıdır diye hesap yapılıyor. Ama ne zaman hamile kaldığınızı bildiğiniz için yaptığınız hesap sizin için daha doğru olacaktır. 🌺
ruveyda98 Pulluceket son adetim 9 nisan ama geç yumurtlamadan dolayı doktorum son adetini 23 nisan söyle diyor 🙄
Cnss Halimeb yumurtlama zamanını biliyorsa bir ve iki gün en fazla ya öncesi ya da sonrasıdır hamile kalma tarihi
Liyuzamom Pulluceket ne zaman döllendiği tam bilinmediği için adete göre baz alınıyor mecburen. Sizde adete göre alın bakın