ArenAsilmomm işk gebeliğim öyleydi canım şakır şakır kanadım haftaşarca hastanede yattım ama ne yaptysak nekadar önlemeye çalıştıysak malesefki düştü .şuan ikinci gebeliğim yine 12haftaya kadar lekelendim ama ilki gibi asla değildi bu sadece kahve lekeydi çok şükğr 34haftadayız.lekeyse çok korkma önemli olan kese etrafında kanama alanı varmı yokmu ve kıpkırmızı canlı renkte kanaman varmı yokmu,Allahın izniyle hiç bişe olmaz .kafana takma diyemem yaşayan bilir ama herşeyde olacağına varır nekadrda uğraşsan.