Nişanım geçen hafta cumartesiden beri geliyor, 1 cm açılmam vardı. Bu cumartesi açılma 2 cm ve düzenli sancılarım var. Doktor çatalda muayene etmeden nst sonucuna göre doğuma geçeriz birazdan dedi. Ama çatalda yumuşama olmamış dedi. Bugün muayeneden sonra tekrar kanlı nişan gelmeye devam ediyor. Artık 39+3 üz doğurmak istiyorum. Sizce suni sancıyla doğum ilerler mi açılmam