Kızlar selam 7+5 deyim kahverengi akıntım var rengi koyulaştı az geliyordu bugün altan muayene oldum biraz çoğaldı gibi rengi de siyaha döndü ama düşük tehlikem yok sadece bebeğin olması gerekenden 1 hafta küçük olduğunu söyledi doktor yaşayan var mı bu durumu