Fatmasert16 walla kullanmadığım yağ krem kalmadı liarac 2ci kutuyu bitirdim bilirsinki pahalıda sonuç dünya haritası yanımda halt yemiş cildiyeye gittim boşyere para harcamaya gerek yok dedi vücut yapısıyla alakalıymış ne kadar yağlı pehlivan gibide dolaşsan çatlamaya meyilliyse vücudun çatlıyorsun o yüzden çok paralar harcamanıza gerek yok elinizdeki malzemeleri yağları kullanıp nemlendirin yeter