kızlar az önce youtube doğum hikayelerine bakınıyordum , bayanın bir tanesi dikişlerinin dikilme aşamasında aşırı mide bulantısı yaşadığını söyluyordu 2.3 doz ilaç vurulmuş mide bulantısı için sürekli ameliyat anında kusmuş, tansiyonu falan baya düşmüş, baya kendinden o an terler boşalmış , o ilaçlara tepki vermeseymiş tamamen bayıltılıp entübe edilcekmıs falan , ya böle bişey yaşayan var mı o an ? ürktüm biraz o an öleceğimi düşünmeye falan başladım demiş , böle bu şekılde yaşanıyor mu ya da yaşayan var mı korktum yani