Kızlar merhaba. Affınıza sığınarak birşey sormak istiyorum bu korku beni uyutmaz. 25+1 haftalık gebeyim. Geçen ay ilişki sonrası nokta kadar kan gördüm sonra kontrole gittiğim de doktorum sıkıntı yok dedi özellikle sordum ilişki yasağı var mı diye hayır dedi. En son ilişkiye girdiğimizde yine çok minik kalem ucu kadar kan gördüm sildim defalarca başka yok. Bugün yine ilişki sonrası peçeteye sildim bu sefer biraz daha büyük ama sanki biryerini kesersinde gelir gibi küçük bir kan gördüm defalarca sildim devamı gelmedi tahriş falanmııdır yoksa çok minikte olsa korkmalımıyım? İçim içimi yiyor yarın doktora gidicem.