Gamzekvr Zaman ne çabuk geçiyor ya. İyisiyle kötüsüyle canım oğlum büyüyor 😍 siz kaç haftaliksiniz hanımlar???
Zelsonr Gamzekvr Maşallah sağlıkla gelsin inşallah 🤲💙 Bende oğluşumu bekliyorum. 39+0 olduk bakalım 💙
Aslhn12 Gamzekvr 26+2🤗🤗 sanki 30 haftaya gelince zaman daha hızlı geçecek gibi geliyor bana. Şu zamana kadar da hızlı geçti aslında sadece sayıp durduğum, sabırsızlandığım için geçmiyor gibi geliyor.. hemen doğsa da sevsem diyorum oğluşumu
Gamzekvr Valla bence 25.haftaya kadar çok yavaş geciyo ama şu son iki üç haftadir gerçekten zaman su gibi akıp gidiyor ☺️☺️Aslhn12
poyrazinannesi3547 Gamzekvr Maşallah bizde 25 haftalık olduk oğlumla 😍sağlıkla kavuşalm bebişlerimize ❤💙🤲🏻