Beyzdgn Merhabalar burda ilk kez konu açıyorum. 18 haftalık gebeyim. Nasip olursa oğlumuz olcak. Zeyd ismi hakkında yorumlarınızı bekliyorum 🌸
Sdnglhn Beyzdgn Çok güzel bir isim bence,bende bunu düşünüyordum.😍 Ama eşim bu ismin tek güzel olmayacağını,iki isminde zor olacağını söylediği için vazgeçtik.Şuan bizde bilmiyoruz.İsim bulmak çok zor 😅
Emineyavuz_53 Beyzdgn yani taniki son karar sizinde çocuk yaşamı boyunca adını kodlamak zorunda kalacak arada i ı yok sonu d ile bitiyor diye . Ben olsam koymazdim tabiki benim fikrim siz bilirsiniz .
Deryabelinay Beyzdgn eltimin oğlu var 2 yaşında onun adı Zeyd Hamza kimse Zeyd demiyor herkes Hamza kullaniyor kullanılsın istiyorsanız tek isim olarak koyun benim fikrim
Beyzdgn Emineyavuz_53 Evet bu durumda kafamı karıştırıyor kendi çevremde bu sorunu yaşamaz ama sosyal hayatında sorun olabilir
Beyzdgn Cevaplarınız için teşekkür ediyorum. Bende ismi coook beğeniyorum. Ama ilerde çocuğun kullanması zor olurda bana neden böyle yazım ve söyleniş olarak sıkıntılı bir isim koydunuz derse diye korkuyorum 😬
Beyzdgn Deryabelinay Evet haklısınız. iki isim koyma fikrinden genelde teki kullanildigi için uzak durmaya çalışıyorum😅