Cicikus1 Kızlar 39+0 olduk. Iki üç gündür adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor, ve arada bir şeffaf değil yoğun sarı akıntı görüyorum normalde şeffaf görüyorum. Bu doğum belirtisi olabilir mi?
Cicikus1 1anne2nefes ya hep kahve veya kırmızı diyorlar nisan için ama bu nedir bilemedim heveslenmek istemedim sarı renk diye. :)
Cicikus1 1anne2nefes sanırım benziyor:) çok da evham yapmamaya çalışıyorum ağrılarım var ama su gelmesi vs yok.
1anne2nefes Cicikus1 bekleme de kal bakalım canım nişan gelir gelmez doğum hemen olmuyor zaten kendını düzenli takip et sağlıcakla kavuşman dileğiyle ☺️
Almanyadabihamis Ayy aynısı bugün bende de oldu. Sezeryan doğum olacak benimki pazartesi. İnşallah bekleriz pazartesiyi