6+4 olduk hala kalp atimi yok ve bebek 5 haftalik gözüküyor dedi normal mi?
Zehraahmt 8 hftaya kadar normal canm
Zehraahmt 6. Haftada
Zehraahmt 8 haftalıkta duydum suna 16 haftadayım ❤️
1anne2nefes 7
5+3
Beyza00_ aaa 5+3 de mi duydun ne güzel
Kalp 7+3 iken duyduk
Nurciv aynen canım 4+3 te keseyi gördük erken gelişiyo biraz 😂
Beyza00_ Masallah canim 😍simdi Bende 5+3 oldum insallah Bende duyarim Diger kontrolümde 😍
Nurciv inşallah canım hayırlısı ile