Kızlar kusura bakmayın böyle bir başlık açıyorum ama bu haftalarda ishal yaşayan var mı acaba herkes doğum belirtisi diyip duruyo korkmaya basladim..pazartesi doktor kontrolüm var doktoruma danışıcam ama yinede o güne kadar bilgi almak istedim..ishal yapıcı birşeyde yemedim covidi yeni atlattım bol meyve ve c vitamini falan içiyordum etkiler mi ki🙏