Senamasal BUGÜN İĞNEMİN 18. GÜNÜ ADET GÖRDÜM 3. İĞNEMDİ BUDA NEGATİF OLDU 3 5 AY DAHA OVULASYON TESTİ DENEYİP VÜCUDUMU İYİCE HORMONLARDAN ARINDIRIP GEBELİK OLMAZSA TUP BEBEK DÜŞÜNÜYORUM KIZLAR SİZLER NELER YAPİYORSUNUZ
Senamasal Powergirls Ben artik 3 4 ay OVULASYON TESTİ yapacam vucudum hormondan arinsin olmazsa tup bebek yaptircam
Powergirls Senamasal gününü de bilsek tutmuyor desene 😏 hemen hamile kalanlar nasıl kalıyor çok merak ediyorum
Senamasal Powergirls Benim görümcem 14 eylul adet gördü 19 eylulde evlendi 20 ekimde 5 haftalik hamile çıktı