Bdsygmr ya eski isim hafizedir nuriyedir ne bileyim asiye falandır yani. Nehir nasıl eski isim? İnsanlar konuşur, sen cevabını ver geç. Ben de Ada koyacağım canım babam toprak parçası yani nedir saçma, güzel bi kadın ismi koyun dedi. 😂 çok istiyorsanız annem doğursun ona koyarsınız benim kızımın ismiyle uğraşmayın dedim geçtim. Bi de babamın kuzeninin köpeğinin adı , yani köpeğe ada koymak nedir yani! Bundan da bahsetti onlar saçmalamış benim sorunum değil dedim😂