ktnzehra49 Hallomely canımı istettin gece gece 😅😅😅 ben çok severim ve süreklide tüketirim içebilirsin yararı olur zararı olmaz yeter ki temiz olduğundan emin olduğun yerin olsun sana da bebişede şifa olsun inşallah bol sarımsaklı limonlu iç 😅
Kubrayldrm Hallomely bana sağlık ocağındaki ebem özellikle sakat et yememi önerdi. Yasak falan değil bebeğin gelişimini etkiliyormuş
Eda-5807 Hallomely bende yedım hamıleyken suyunden etınden ama yemek ıstemezsen ıhlamur ve bal ıc ben öyle atlattım
begonvilko Nazli_ayar benim doktorum özellikle uyardı. Yorumları da okursan farklı doktorların da yememelisin dediğini okursun. Her türlü riski egale etmek isteyen doktorlar üzerinde duruyor bu konunun demek ki. Bi tarafımızdan uyduracak halimiz yok.