Benimde sağ böbreğimde büyüme vardı stent doktorum spinal anestezi ile stent taktı ilerlemişti Çünkü doğumA kadar böbreğini kaydedebilirsin dedi,ve aylardır vucüdüm stente alışmadı gala ağrılarım oluyor ama böbreğimdeki büyüme durdu, ve aylardır idrar yolu enfeksiyonum geçmiyor antibiyotik kullanmama rağmen