3 gündür acil yolu gozluyorum ilk gun yogun akinti ve bacak aramdaki surekli islakliktan hastaneye gittim
2.gun kanamam basladi nisanli kandan dolayi hastaneye gittim
bugün sancılarım sıklastı 6 saatte 3 nst ye girdim aciklik 1 cm sancilarsa 100-80 60 civari düzensizdi ilk iki nst yüksekti 3.nstde sancim cikmadi eve gödnerdiler kasılmalarım oluyor 8-10-5 dakikaya bir 30-40 saniye süren ama açılmam ilerlemiyor 40+0