Fatma3838 Sezaryen sonrası ne zaman korse taktınız doktorunuz ne zaman uygun gördü paylaşabilir misiniz 🤗
Abc14 Fatma3838 2 hafta sonra taktım. İlk hafta takmaya çalıştım aşırı sancı ve yanmam oldu. Tabi her beden farklı olabilir.
BorasMom Fatma3838 benim doktorum hemen 6 saat sonra yataktan ilk kalktığımda takmamı önerdi arkadaşımda öyle takmıştı bir problem olmadı
Guley_ 10 gün çarşafla sardım 11.günden itibaren 1 gün korse tayt 1 gün korse olarak takıyorum kanama oldukça sarkma gidiyo zaten zamanla pek fazla kilo aldıysan hemen gider 37 günlük olduk hamile kalmadan önceki kiloma gelmeme 2 kilo kaldı
Fatma3838 Bende yünden cırtlı korse var acaba o cok can yakar mı veya zararı olur mu hem beni de sıcak tutar diye düşnyrm ama tabi o ankı ağrı sızı ne durumda olacağını bilmediğim için bilemedm birde doktorlar illakı Birşey öneriyorlardır.
BorasMom Fatma3838 Ben kendime Owli marka aldım henüz takmadım doğumum 4 gün sonra sadece doktorum söyledi hemen takıcaksın diye aynı doktorda arkadaşım doğum yaptı oda komple beli saran bir korse aldı eczaneden belkide korseyi takmasa o kadar çabuk toparlanamazdı dikişleri tutuyor çünkü kendisi 3 4 güne toparlanmıştı
ktnzehra49 BorasMom şey sorcam sadece beli saran mı yoksa tayt gibi yüksek belli mi aldınız ben kızımda sezaryen oldum ama korse takmadım hangi mantıkla yaptıysam ama bu bebişte takıcam nasıl bişey alıyım bilmiyorum
BorasMom Parsss ortalama korse fiyatları 90 150 arası sanırım ben owli trendyol indirim bekledim 110 tl almıştım eczanelerde 90 100 lira normal korseler zaten sizde zamanınız varsa indirimleri takip edebilirsiniz Owli’den memnuniyet çok ailemde kullananlarda vardı bende güvenerek aldım 4 gün sonra kullanacağım😁
BorasMom ktnzehra49 genel olarak beli saran alın diyorlar ilk günlerde tayt gibi giyilen rahat olur mu bilemem ben çevremde hep bele sarılan gördüğüm için kendimede öyle aldım
Parsss BorasMom oh maşallah 🥰 etrafımda kullanan yok ınstodan gordugum kadarıyla owliye karar vermıstım ama ordakılerede guvenemıyorum reklam mı gerçek mı dıye kararsız kaldım benimde uc hafta kaldı owlı alayım o zaman 🥰
BorasMom ktnzehra49 30 40 gün sonra o taytları giyebilirsiniz alıp arkadaşım almıştı ama ilk günler belden saran kullanmıştı
Prettywoman91 Fatma3838 merhaba herkes nerdeyse hemen takmış ve doktorları öyle önermiş ama benim doktorum bir ay sonra kullanabilirsin demişti 🙄