sevginanc Kızlar 40+1 de kızımı normal doğumla kucağıma aldım çok şükür ❤ doğumum hastaneye yatışım yapıldığından itibaren 7 saat sürdü,öncesinde evde de biraz sancı çektim.49 cm 3200 gr doğdu minnoşum 💜 Doğumum biraz zor geçtiği için detaylarını anlatmamaya karar verdim.Ama yine de her şeye değiyor 😍 Şuan hastane odasından yazıyorum,prensesim de koynumda uyuyor 💕
Oykuzey sevginanc Maşallah gözünüz aydın 😌 Allah analı babalı, sağlıklı sıhhatli büyütmeyi nasip etsin. 🙏🏼