Bulutesra IlaydaOrhanKopuz bizimde aynısı gibi olmuş sizle doktordan soğudum okadar kesin konuştuki 😒 inşallah bi şok daha yaşamam insan ister istemez hayallere kapılıyor hayırlı doğumlar canm
IlaydaOrhanKopuz Bulutesra istersen baska bi doktora daha git çünkü %70 demiş için rahat eder en azından
Bulutesra IlaydaOrhanKopuz ya bilemedim bide çok bastırdı dikişlerim çok acıdı yinemi gidiyim detaylıyım bekliyim 😳
IlaydaOrhanKopuz Bulutesra eğer genel olarak memnunum diyosan detaylıyı bekle.ama zaten memnun değilim diosan arayışa geçebilirsin 😊