Zlyhky Veraay60 Yok canm yapmazlar şekere bakıyor onlar a normal bı durum varsa yaptır ama çok da zor değil şekerli su içiyorsun öyle aman aman şekerli de değil 50 gr yaptır gitsin
Veraay60 tugbakaragul dün devlette yaptırdım biraz yüksek çıktı doktorumda bu sefer tekrar istedi ama hemen o yüzden ya özelde ya da sağlık ocağında olsun dediler ama sağlık ocağında oluyor muydu onu merak ettim. Teşekkür ederim 🌻
Veraay60 Denizyildizii hafta sonu olduğu için arayamadım da inşallah pazartesi arayacağım teşekkür ederim 🌻
Veraay60 Busrakose nerde oturuyorsunuz? İstanbul’dayım inşallah bana da yaparlar devlet çok yordu beni çünkü rahim kısalığı olduğu için ayakta fazla durmamam gerekiyor ama dün hiç yürümediğim kadar yürüdüm 😔 teşekkür ederim 🌻
Busrakose Veraay60 Çok geçmiş olsun Bursa’da yaptırdım ben umarım seninde yaparlar uğraşmazsın daha fazla 🙏🙏
Veraay60 Nureylaa haftasonu olduğu için arayamadım yarını bekliyorum inşallah bana da verir bir sorayım belki yapıyolardır 🌻 teşekkür ederim